czwartek, 2 sierpnia 2012

Ponieważ pewna półka w mojej szafie, pod ciężarem nagromadzonych przez lata gazet, 
wreszcie poddała się i pękła, postanowiłam ułatwić sobie życie nowym meblem.
Jakoś nie umiem się z tymi moimi gazetami rozstać...

Potrzebowałam czegoś co ułatwi mi do nich dostęp, najlepiej, żeby łatwo się przemieszczało i było pod ręką.
W sklepach nie znalazłam więc wpadłam na genialny pomysł zbudowania sobie samemu takowego mebla.
Zbiłam ładnie za pomocą kołków kilka sosnowych desek, pomalowałam na kolor pasujący do reszty mebli w pokoju -czyli WENGE i oto jest gazetownik mobilny!




Potrzebne materiały;
- dwie sosnowe płyty o wymiarach 40x40
- 6 sosnowych deseczek
- 4 kółka

Potrzebne narzędzia;
- wyrzynarka bądź brzeszczot
- kołki
- wiertarka i wiertło do drewna
- klej do drewna
- bejca i pędzel

czas wykonania: jakieś dwa dni 

1 komentarz: